2015

Η Euroguard φέρνει την εφαρμογή Tracker και το online σύστημα παρακολούθησης QR Patrol.Με τα εργαλεία αυτά, ο συστηματικός και πλήρης έλεγχος των περιπολιών γίνεται με τη μέγιστη ακρίβεια προσφέροντας πληθώρα πλεονεκτημάτων στους συνδρομητές της.

Παράλληλα με τα συνεχώς αναπτυσσόμενα εργαλεία και την μεγάλη ποικιλία παρεχόμενων υπηρεσιών, η εταιρεία επενδύει στην ενίσχυση του προσωπικού της και την αδιάλειπτη εκπαίδευση του. Μέχρι και σήμερα, επιδιώκει και αναπτύσσει λύσεις, εξελίσσεται τεχνολογικά και θέτει ως πρωταρχικό της μέλημα τον άνθρωπο και τις καθημερινές του ανάγκες.

2013

Το σύστημα αυτοματοποιημένης ενημέρωσης IVR και το προηγμένο εργαλείο διαχείρισης σημάτων Kerveros live, έρχονται να προσφέρουν στους συνδρομητές της εταιρείας τον απόλυτο έλεγχο πάνω στο σύστημα συναγερμού τους.

2011

Η Euroguard ολοκληρώνει με επιτυχία το πρόγραμμα ΕΣΠΑ 2007-2013 ύψους 97.000 € και ανανεώνει ολόκληρο τον εξοπλισμό της, προσθέτοντας ένα επιπλέον νέο υπερσύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο IP της CISCO, 4 νέους δέκτες IP Enigma II καθώς και 2 νέους πανίσχυρους server της HP για την μεταφορά εικόνας.

2009

Τα πρώτα GPRS κάνουν την εμφάνιση τους με σκοπό την σύνδεση των συστημάτων συναγερμού μέσω Internet κινητής τηλεφωνίας. Παράλληλα, κάθε σύστημα μπορεί και δίνει σήματα επικοινωνίας (TEST), τα οποία πραγματοποιούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα, προσυμφωνημένα πάντα με την εταιρεία και χρησιμοποιούνται για την αποφυγή δολιοφθορών της τηλεφωνικής γραμμής.

2007

Ο πρώτος δέκτης με δυνατότητα λήψης σημάτων μέσω internet Εnigma ΙΙ της εταιρείας ALPHA ΕΠΕ, έρχεται στην Ελλάδα από την Euroguard.

2005

Η εταιρεία επενδύει σε υπερσύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο αξίας 22.000 €, ανεβάζοντας το επίπεδο παροχής υπηρεσιών και εξασφαλίζοντας την καταγραφή όλων των τηλεφωνικών κλήσεων, εισερχόμενων και εξερχόμενων.

2003

Το Κέντρο δύναται και λαμβάνει σήματα από το σύνολο των γνωστών συστημάτων συναγερμού και σε κάθε format επικοινωνίας.

2001

Η Euroguard σε συνεργασία με την Terracom, μια δυναμικά ανερχόμενη εταιρεία με αντικείμενο τη παροχή ολοκληρωμένων λύσεων πληροφορικής, εγκαθιστούν το «KERVEROS», ένα προηγμένο λογισμικό ασφαλείας που απευθύνεται σε Κέντρα Λήψης και Διαχείρισης Σημάτων Συναγερμού και Εικόνας.

2000

Τα πρώτα SMS που αφορούν την ενημέρωση των πελατών της για την κατάσταση του συστήματος συναγερμού της, πραγματοποιούνται στις αρχές του 2000.

1997

Συνεχίζοντας την πρωτοπορία στην Ελλάδα, εισάγει το δέκτη OSBORNE HOFFMAN 2000 και εφαρμόζει την αναγνώριση κλήσης, παρέχοντας έτσι μεγαλύτερη ασφάλεια στους συνδρομητές της.

1996

Η εταιρεία συμμετέχει στις πρώτες εκθέσεις με Συστήματα Συναγερμού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και αλλάζει τη νομική της μορφή σε Ομόρρυθμη με την ένταξη δύο επιπλέον μελών.

1994

Η Euroguard είναι η πρώτη εταιρεία Διαχείρισης Σημάτων στην Ελλάδα που δέχεται σήματα σε format Contact ID.

1993

Συνεργάζεται για πρώτη φορά με εξωτερικούς προγραμματιστές, αναπτύσσει προγράμματα για Κέντρα Λήψης Σημάτων και αγοράζει το πρόγραμμα ALFA.

1987-1991

Δυο επιπλέον δέκτες για τη λήψη σημάτων συναγερμού έρχονται να προστεθούν με εφαρμογή σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, ώστε να μπορέσει η εταιρεία να αναπτύξει το δικό της λογισμικό επεξεργασίας Σημάτων.

1986

Το Κέντρο συνεχίζει την εξέλιξη του και, τώρα, μπορεί και λαμβάνει σήματα συναγερμού από κάθε ζώνη ξεχωριστά.

1984

Το πρώτο Κέντρο στην Ελλάδα που φιλοξενεί συνδρομητές άλλων εγκαταστατών είναι πλέον γεγονός.

1983

Με τον δέκτη που ήδη διαθέτει, λαμβάνει σήματα γενικού συναγερμού, φωτιάς, μπουτόν ληστείας και διακοπή ρεύματος. Το 1983, όμως, ξεκινά να δέχεται τα πρώτα σήματα όπλισης- αφόπλισης.

1980

Έχοντας τη μορφή μίας ατομικής επιχείρησης η Euroguard επιτυγχάνει την εισαγωγή του πρώτου, στην Ελλάδα, δέκτη, με κατασκευάστρια εταιρεία την ADEMCO,που αφορά Κέντρα Λήψης Σημάτων.